Laser pointer van verleiding
Eerder gaf de studenten me een kleine laser pointer. Dat was mijn eerste contact met de laserpennen. Later, mijn moeder gaf me een geweldige kopen laser pointer, het was was ik verslaafd.
Wanneer de pen gebruikt wordt in een mooie doos. Ik voorzichtig opende de doos, pen zijwaarts vast in het midden, omringd door vier laser pointer kan het hoofd en twee vervangbare batterij back-up te vervangen. laserpen krachtige pen lichaam is zwart, alleen schriftelijk gedeelte is zilver in zijn hand, zwaar gevoel. Gewone laser pointer pen zo lang, maar veel dikker dan de pen. De pen kan worden onderverdeeld in drie delen, het eerste deel is het hoofd van een laser pointer, zilver was een rib-achtige uitstraling. Dit onderdeel kan worden vervangen, in totaal vier eraf te vervangen, voornamelijk door het licht breken een ander patroon vormen. Het tweede deel is het belangrijkste onderdeel van de laser pointer, worden de hoofdverlichting circuit hier geconcentreerd. Het is die er is een knop die de laser pointer schakelt. Het derde deel is de plek om de batterij op te zetten. Deze laser pointer licht is groen. Snelle langste golflengte Green, de schade aan het menselijk lichaam is het kleinst. Ik zet op de meest voorkomende laserpointer penpunt. Volgens een schakelaar, een rechte balk raakte de hemel. Sterke penetratie van de laser, licht over verschillende vellen papier nog steeds niet is afgenomen. Deze laser pointer licht kan ver schieten. Ineens zie ik het tegenovergestelde van ons heel ver weg is er een zeer hoog gebouw, jaag ik naar het gebouw van een schakelaar, het landhuis op een groene stip is duidelijk zichtbaar. Donkere nacht, ging ik naar de werf, zet de schakelaar, de laser raakte de hemel, zoals afspelen melkweg, als de hemel en de aarde met elkaar verbonden zijn als een gouden draad. Laser alleen lange afstand, penetratie, het is ook veel patronen. 5000mw laser pointer met vier verwisselbare kop, door schroeven het hoofd van de bovenste, de patroon zal verschillende vormen worden. Ik zette op een karakteristiek patroon, een open schakelaar, ik denk dat het is als een schild en raakte het plafond ,, Vervolgens draait geschreven over het patroon wordt boeg. Leg een tweede kop, die een cilinder versloeg, terwijl de mond van de smalle kant van de mond wijd, als een kanon. Doe de derde kop, vormt het vele kleine pleintjes, wringt wordt het een stuk van dichte stippen, net als astrologie grafiek.
Er zijn veel nuttige laser pointer, kunt u de leerkracht te geven wanneer de wijzer, maar ook wanneer het zoeklicht in het duiken kan echt handig wanneer ...... ah!
http://www.laserskopen.com/groene-laser-pointer/p-1219.htmlhttp://www.laserskopen.com/groene-laser-pointer/p-1057.html