Anglais seconde

Quand Socrate rencontre Shakespear: discussions littéraires, langues étrangères, histoire ou géographie.
Eli-Bth
Membre Naturel

Anglais seconde

par Eli-Bth » 18 Mar 2007, 13:52

Bonjour je dois rendre un devoir en anglais demain qui consiste à la rédaction d'un texte d'une quatrième de couverture d'un polar en anglais, j'aimerais avoir votre avis sur le texte que j'ai rédigé mais aussi que vous me corrigiez si j'ai fait des erreurs grammaticales ou des fautes d'orthographe:
Since her parents ‘death in a car accident, Claire Bennett (18) student at Milton High lives in Manhattan with her sister: Jessica (24) who left the family nest at 16. The cohabitation seems at first sight to go smoothly but days after days Jessica begins to have strange behaviours. Six months later, she dies by strangulation, leaving Claire alone again…

The same day Claire receives an E-Mail which announces her Jessica’s death; an E-Mail signed by Bloody Venus her sister’s nickname on the web…

Is her death a suicide or a murder? Is the E-Mail a bad joke? Why did Jessica leave her family at 16? Are all these things connected? Claire will find the answers of these questions but after many and many family’s secrets...

Walifan
Membre Relatif

par Walifan » 18 Mar 2007, 16:39

Since her parents ‘death in a car accident,

J'aurais plutôt dit:
Since her parents died in a car accident

S@m
Membre Irrationnel

par S@m » 18 Mar 2007, 20:49

Lol, si tu avais lu le truc correctement c'est une 4eme de couverture d'un livre anglais ^^ je pense pas que tu puisses donner de leçon...
De plus c'est bien since her parent's death ( depuis LA MORT de ses parents)

:happy2:

Retourner vers ♋ Langues et civilisations